DUST514... Drugie podejście i... OMG!!

Na szybko.


Tak. Pojechałem w poście z "pierwszym wrażeniem" przy becie. I to podwójnie, bo (chyba) naruszyłem NDA (Non-Disclosure Agreement - umowę poufności). I źle się z tym czuję, tym bardziej, że closed beta testerów jest ledwie kilkudziesięciu...

Powiem tak.

Wczoraj, beta znów ruszyła. Spędziłem w niej ponad 4h i ... CHCĘ więcej.

To "chodzona" wersja EvE Online. MMO-shooter. Płyną skill-pointy i płyną ISKi. Mam wrażenie, że jak gra ruszy, za chwilę pojawią się Dust Fitting Tool oraz DustMon (do planowania skilli). Z ciekawostek - co powiecie na skill "weaponry", którego każdy level dodaje 2% do efektywności zadawanych obrażeń, jak już w tego wroga trafimy? ^_^

Jest zajebiście, shut-up and take my money :)

Dziś - zakupię 4x GreenUp o smaku żurawinowym i nie będę spał całą noc :).

(nie wiem kiedy wyjdzie full version, ale do tego czasu może uda mi się spełnić mój plan odnośnie BF3 czyli wygwiazdkować wszystkie bronie... ;))

Komentarze

  1. To znaczy, że przez tydzień poprawili engine, tekstury, logikę itp??

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, textury są nadal robocze, są straszne lagi, które irytują. Ale tak, po tygodniu była długa lista fixów, a sam osobiście poświęciłem teraz dużo czasu na grzebanie po character sheet, fitting i market. Czego wcześniej nie zrobiłem, wychodząc z założenia - "sprawdźmy jak się gra na defaultach" (zawsze tak robię w każdym shooterze.

    Jest przepysznie ^_^ Magia EvE, Caldari, i skille w budowaniu struktur obronnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.dust514.org/home/item/dust514-character-sheet-skills-and-market-dissection

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło

Zróbmy sobie grę