Transformers!

A dziś krótko. Transformers. Grę wygrzebaliśmy na zakurzonej półce w jednym ze sklepów. Tania jak barszcz, gra z otwartym światem, sandbox, piaskownica w której można użyć wszystkiego do walki i prawie wszystko zniszczyć.

Dla mnie - lekki szok. Przy okazji Red Faction Guerilla i przy obu Bad Company - chwalono pod niebiosa "jedyną w swoim rodzaju możliwość zrównania świata gry z ziemią". A tu proszę, gra z 2006-2007 roku i mamy to samo (Maksio gra, ja kręcę):


Przy okazji - zaopatrzyliśmy się w dwa dvd'ki z filmami Transformers. Wciąż jestem pod wrażeniem animacji Autobotów i Deceptikonów. A gdzieś tam w pamięci mej kołacze się siermiężna kreskówka Transformers, którą pierwszy raz oglądałem w 1987 w niemieckiej telewizji.

Bosko!

Komentarze

  1. Mam ciebie pewną prośbę dodaj mojego bloga do obserwowanych lub przynajmniej zobacz go Games-Japanes.Jesteś użytkownikiem Konsolowsiko.pl i często bywasz na forum? :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło