Buick MacKane!

Ten film nie jest pretekstem do zaprezentowania muzyki mentalnego dziecka Elvisa Presley'a i Jim'a Morrisona, tj. Glenn'a Danziga "Buick MacKane" ale wyraz mojego "opadu szczeny" którego doświadczyłem wczorajszym wieczorem.

W Gran Turismo 5 wlazłem w ligę zawodową i jest tam wyścig US muscle cars - tych najnowszych. I szybkich. Moja Corvette Stingray mimo podtunningowania do 560 KM nie dała rady (grałem na padzie - miał być to "szybki wyścig" i nie chciało mi się wyciągać kiery). Nie wiem dlaczego, prędkość max. tego samochodu wynosiła 220 km/h, skrzynia biegów 5 - na piątce dostawała zadyszki i taki Mustang z 2005 brał ją z palcem w rurze wydechowej.


moja Corvette Stingray w wyścigu 'classic supercars' (1920x1080 px)

Zdesperowany postanowiłem wziąść sprawdzić jeden z samochodów typu Standard, Buick Special '62, który fabrycznie ma 580 KM i założyłem, że powinien ciąć więcej niż 2 paczki. Kupno nowego muscle cara nie wchodziło w rachubę bo dieńgi się skończyły :(

Normalnie, wszystkie auta Standard sprzedaję z miejsca, bo nie lubię jeździć bez widoku z wnętrza (auta Standard mają widoki jedynie: ze zderzaka, z nad dachu i za pojazdem). Buick się ostał tylko dlatego, że gra nie pozwalała go sprzedać.

Najpierw sprawdziłem wyścig na Daytona, bez tuningu i... wygrałem o włos z Astone Martinem DB9, Porshe 911 GT3 i innymi superautami XXI wieku! Potem kaskę przeznaczyłem na lekki tuning, robiąc z Buicka monstrum o 716 KM mocy (teraz mam już 806 KM, ale ten filmik - drugie zwycięstwo, gdzie ofiarą pada m.in. nowe Bugatti Veyron bardzo mi się podoba).

I przy okazji - miałem pretekst by przedstawić Wam Danzig'a z utworem "Buick MacKane" :)

Miłego oglądania!

Komentarze

  1. apropos tej zadyszki na 508km samochodzie to wystarczy dokupic modyfikowalna skrzynie biegow i ustawic sobie predkosci maksymalne na biegi i juz !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło