Naprawdę massive!!

Na końcu poprzedniego posta zamieściłem trailer "Planetside 2" - shootera MMO, który ma się pojawić wraz z premierą Playstation 4. Podrążyłem trochę temat, ba nawet grałem w betę na moim lapku, na którym EvE śmiga i mimo tego, że grałem na very low details - zachłysnąłem się tą grą! Spełnia ona wszystkie wymagania, które wg mnie powinna mieć gra pvp, by przykuć moją uwagę:

#1 musi być dużo graczy na małej przestrzeni.
#2 musi być dużo, jeszcze więcej, dużo więcej graczy na dużej przestrzeni.
#3 muszą być realistyczne cele taktyczne, coś co warto bronić, naprawiać, bo daje przewagę taktyczną
#4 musi być SF
#5 musi być fajna grafika!

I to Planetside 2 ma, co odkryłem grając te parę godzin na piecyku, mimo niemiłosiernych lagów i fatalnej grafiki. Lubię się napierdalać, kiedy chcę i jak chcę i to tu jest!

Posprawdzałem jeszcze, co mówią o grze w wersji na PS4 - i mi to pasuje:


oraz


no i jak sama gra będzie wyglądać na PS4 (gameplay z PC z ustawieniami ultra, z kawałkiem ciekawego gameplay'a i team-speaka):


Dodając do tego informację, że gra ma być darmowa... to do szczęścia brakuje mi teraz samej konsoli :)

Przy okazji PS4 - czwarta część mojej ulubionej nawalanki SF, czyli Killzone Shadowfall jest również łakomym kąskiem. Zarówno fabuła jak i multi:


...i tak, preorder na konsolę już mam ;)

*

Natomiast straciłem serce do EvE. Nie chce mi się ostatnio, loguję się by trochę postrzelać do NPCów, ustawić zlecenia sprzedaży, ustawić długie skille do trenowania... wszystko dlatego, by wykorzystać jakoś sensownie abonament, który mi został, magicznie, do końca listopada, kiedy to PS4 się pojawi i wrzucę się na ociekające krwią pola Planetside2!

Choć może, w między czasie, nastąpi mini renesans EvE, gdy zrobi mi się gallente cruiser na 5 i dorwę się do Arazu?

Zobaczymy...

Fly... whatever ;)

Komentarze

  1. Fajnie to wygląda na tym filmiku z Ultra. Nie sądziłem że to takie dynamiczne, mimo rozmachu. Grałoby się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie, ja w to grałem kiedyś z kumplem, ale... tu jest za dużo jakby generyczności w tej grze. I to właśnie sprawiło, że w to już nie gram :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakim sensie generyczności? Ja czekam aż to wreszcie pojawi się na PS4, powinna być to juz gra w pełni, bo to co jest na PC to wciąż beta.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Civilization 5 - Zwycięstwo poprzez dominację