MAG - klęska ataku Valor na SVER (dominacja) ale ubaw był :-) [VIDEO]

piątek, lutego 12, 2010

Wczoraj postanowiłem nagrać walkę z udziałem klanowców. Na nieszczęście... jak zwykle przy nagrywaiu - zupełnie nie poszło, ale za to zabawa była świetna. By było śmiesznie, z 1,5h wcześniej odpaliłem sobie dla sportu dominację (SVER atakował nas) i to jeszcze na głośnikach. Udało mi się szybko zdobyć dowództwo i dowodzić tak dobrze swoim odcinkiem, że wróg się nie przebił. Ba, przez pół godziny dokonał ledwie 50% zniszczeń, co jest bardzo dobrym wynikiem. I w efekcie wygraliśmy, a ja zdobyłem górę punktów doświadczenia i dowodzenia za udane... dowodzenie.


Dramatyczna obrona "moich" punktów E i F, szczególnie me prośby o naprawianie wrót (ustawiałem na nie FRAGO) - raz po raz odrywały moją małżonkę od jej zajęcia. Więc napięcie na ekranie i jej się udzieliło! Oczywiście - nie nagrałem tego.

A oto zapowiedziane wcześniej zmagania na terenie rafinerii, gdzieś w Azji:


a tutaj, już druga część. Ta, w której miałem okazję dowodzić atakiem. Nawet udało mi się wezwać jakiś nalot i Recon UAV. Przegraliśmy, ale przynajmniej dobiliśmy się do kolejnego celu (cooling tower). Był to mój drugi raz na mapie Domination, na terenie SVER (pierwsza gra, kiedyś, to była masakra - nie zdobyliśmy nawet pierwszego celu... ale to inna historia).


A dziś na blog.mag.com dali fajne wskazówki na mapę Domination właśnie:

If you are attacking:
  • Focus on taking out the defender bunkers and possibly the AAA before you go for the burn-off towers.
  • Make sure that you take out the bunker turrets from behind cover before you rush in to plant charges on the bunker.
  • You can damage the bunker turrets with rockets, grenades, APC turrets, and even small arms fire. [TEGO nie wiedziałem - było by dużo łatwiej!!!]
  • Make sure that your squad leader puts down FRAGOs on each objective.
  • Lead objective assaults with grenades. [granatnik do karabinu jako następny w kolejności, ale juz odłamkowe granaty, mimo, że dwa, w większej kupie (znaczy - team-mates musieli by też je mieć) zrobią co trzeba]
Przede wszystkim, zmarnowałem 2 skill pointy na tłumik do karabinka. PO CO... nie wiem. Przekonałem się, że przez jego celność i osłabienie uderzenia jest masakrycznie słabo... często "niedostrzelę" wroga, i ginę.

Chyba najlepszym zestawieniem sprzętu jest:

ATAK (dominacja):
  • karabin szturmowy z uchwytem i kolimatorem (lub lunetą 4x)
  • średnia zbroja
  • med-kit
  • RPG-launcher / granaty zwykłe
  • granaty dymne
natomiast do OBRONY sprawdza się znakomicie:
  • karabin szturmowy z uchwytem i kolimatorem
  • ciężka zbroja
  • repair-kit (med-kit się już nie zmieści, poza tym lepiej pozostawić to medykom)
  • granaty dymne
  • first-aid-kit (sprawdzić czy się zmieści, bo często brakowało mi samouleczenia)



Mogą Cię zainteresować...

2 komentarze

  1. hmm... tłumik w MAGu zmniejsza też siłę rażenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. takie odniosłem wrażenie - może przez to, że celność spadła to po prostu nie trafiałem tak, jakbym grał bez tłumika.

    OdpowiedzUsuń