Raven PMC ma 3 gotowych żołdaków

Opanowałem technikę szybkiego malowania.

1) podkład - czarny. Rozłożenie farb, lampy, deski, pędzli wody + pomalowanie na czarno 3 figurek = 30 min. Daję radę przed kolacją!

2) malowanie bazowe - wycięte z soboty, ja wiem? Godzina, z całym majdanem?

3) finiszing - w niedzielę, 1,5h, mimo wyjących z bólu rąk (byłem z Maksem na gokardach i pobiłem kilkukrotnie rekord toru ;-))

A oto ... efekt. Malowanie "zimowe", bo... idzie zima. Dla kontrastu, zimowy SVER oraz letni Valor.



Wiem, nie umiem robić zdjęć...

Najgorsze jest to, że moje farby mają po x-lat, i są otwierane raz na jakiś czas. Szlag trafił mi jedną czerń z Pectry, jasno szary - również. Najlepsze są chyba Model Master, bo w tubkach i nie ma bata by wyschły, za to farbki Games Workshop robią specjalnie tak, by wysychały. Na szczęście od czego jest woda :-) Dzięki temu, najstarsze dwie farbki (kupione w 2001) - Scum Red i Bestial Brown nadal się nadają!

Tak sobie myślę, patrząc na te 5 figurek... że przy częstszym stosowaniu techniki opisanej powyżej, dam wreszcie radę i armie powstaną.

Komentarze

  1. Jesteś nieźle zakręcony ;) Ja przy 2,5 letniej córce znajduje jedynie czas na czytanie i granie w jeden wymiatacz online (jak BC2) i jeden tytuł przygodowy (dead space, bioshock) naraz:)a do tego żona też nie jest jeszcze dobrze ułożona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj oj oj. Czemu niebieski ;(. Ale nieźle to wygląda. Powiedz mi, te białe kanty robisz normalnie białą farbką, czy jakąś techniką?
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. * Podkład - czarny GW
    * Bazowanie - ultramaryna GW
    * draybrushing (a w zasadzie to pokrywam większą ilością farby, ale tak by wyszedł efekt nierównych warstw - czyli tu mniej, tu więcej) - lightning blue firmy Model Master (farby w zakręcanych zbiorniczkach, IMHO lepsze niż GW które są za gęste)
    * krawędzie - baza - Wolf Grey GW
    * krawędzie - drugi kolor - Ghost Grey Model Master
    * krawędź rozjaśnianie - Skull White GW

    Generalnie, stosuję metodę "niestarannego" pędzla, co wygląda dobrze na mundurze - Wolf Grey jako baza, następnie pomalowany Ghost Greyem i potem przyciemniony "niestarannym" Wolf Grayem + okazjonalny Skull White.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Civilization 5 - Zwycięstwo poprzez dominację