A jednak dalej!

CCP znów pokombinowało i teraz można zmieniać sobie portret postaci na stacjach kosmicznych. Oraz dodało piercing, tatuaże i coś tam jeszcze. W każdym bądź razie O Elizunia, moja druga postać - ta od handlu i górnictwa dorobiła się kolczyków i tatoo.

Natchnione zdjęcie w pierwszej napotkanej stacji zmieniłem na coś bardziej znośnego:

Jak narazie odkrywam piękno górnictwa i tak jak w 2006 roku gdy zacząłem grać, myślę znów o ninja-miningu, czyli dosyć niebezpiecznemu wariantowi tego zawodu polegającemu na kopaniu rzadkich asteroid mieszczących się w przestrzeni 0.0. By jednak ten plan miał ręce i nogi muszę zakupić sobie statek-kopacz klasy Skiff (Tech II), lecz nim do tego dojdzie - muszę się dorobić większej ilości kasy. No i wyskilować w kopaniu tych asteroid (konkretnie Mercoxit). Poniżej zdjęcie kopania asteroidy (Pyroxeres, w systemie imperium Amarr klasy bezpieczeństwa 0.9).

Kopanie jest nawet opłacalne. A w lepszych statkach - jeszcze bardziej. Sprawdziłem jak daleko mam do ogromnych statków typu capital: okazało się, że do przemysłowego potwora klasy Orca mam ledwie.. 5 dni uczenia postaci! Niestety, sam statek kosztuje pół miliarda ISKów, a ja mam w tej chwili 70 milionów. Stąd, trochę trzeba pokopać.

A poniżej nowy (od ponad roku) tryb gry - interakcja planetarna. Narazie brak mi skilli by cokolwiek z tym zrobić, ale polega to z grubsza na tym, że zakłada się tam kolonie i fabryki które produkują rzeczy na sprzedaż: wodę, komputery, milicjantów...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło