Na piechotę

Trzeba czasem wyjść z dusznej kapsuły (pilota, w statku z EvE). Nie, nie jest to Incarna (czy jak się ma zwać dodatek z chodzeniem po stacjach / statkach w EvE Online). To odpowiedź na niespodziewane uziemienie dnia 9tego dnia miesiąca Valpurgii, AS 2011! W czase gdy Armia Centrum wraz z bratnimi teamami wyłapywała gangoli w micro-Chicago, ja, chcąc niechcąc siedziałem w domu (Maksiek załapał dziwny kaszel again, taki który nas straszy wysokim ryzykiem wylądowania w szpitalu :/ stąd odpuściłem paintball na poligonie Wesoła Strike; na szczęście noc minęła spokojnie i skończyło się na... nudzie i lekkim pokasływaniu). No i nudząc się, odpaliłem SOCOM4: Polskie Siły Specjalne.

Deja Vu!
Tu mogę napisać dokładnie te same peany co na cześć SOCOM:Confrontation, ale napiszę jedynie tyle, że wreszcie była okazja wyciągnąć nieużywanego wogóle-prawie PS Move wraz z Navi. Ba, korzystając z tego, że musiałem przywieźć do domu lunch - już uzbrojony w 2h gameplaya w wersję beta, przyjechałem razem z...

...zresztą, zobaczcie sami:


Sama gra - spolszenie rewelacyjne, taktyka - woooow!! BC2 było fajne, MAG był wyrywisty, a to... to jest MAG na sterydach. System osłon działa. Celowanie SS, jego ciężar, przeładowanie metodą pump-action (tak, cały uchwyt z Navi chodzi jak pompka w shotgunie), przełącznik trybów ognia (TAK! Pojedynczy, 2-strzały i full-auto), pozostałe przyciski - wszystko to sprawia, że gra nabiera zupełnie nowego wymiaru. Ta gra jest napisana pod sharpshootera (tak jak GT5 pod kierownice).

Narazie dostaję ostro w czerep (wychodzi ze mnie latanie jak kurczak bez głowy rodem z Call Of Duty) i jeśli się nie przyczaję, zaliczam zgon. Za to z przyczajki, przycelowanie z SS (kolba o ramię i stabilizacja na 100%!) i +5 exp wpada :).

(film oczywiście zawiera "best of" z 22 minut mordęgi... potem już jak padła bateria w aparacie NAGLE zaczęło mi iść dużo lepiej ;))

Giera wychodzi 21 kwietnia. Do tego czasu mógłbym popróbować SS w MAGu, ale mi się nie chce. MAG się opatrzył. Przez parę dni mam jeszcze aktywne konto w EvE i tu, biję się z myślami czy przedłużać, czy narazie dać se spokój. Być może to drugie.

Tak dużo gier, a tak mało czasu!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło