Czasu mało

i tak na dzień dzisiejszy wygląda mój multiplayer w Killzone 3 ;)

W międzyczasie od ostatniego wpisu zdążyłem:
- skończyć kampanię singlową Killzone 3
- zrazić się do Battlefielda 3 - uruchomiłem betę, i stwierdziłem, że to brzydka grafika (przesiadka z KZ3!), camp-fest, i wogóle.. za długa rozgrywka
- zrobić 7 epizodów kampanii singlowej Call Of Duty Black Ops
- zrobić początkowe misje w kampanii singlowej Resistance 3
- odpalić tryb multiplayer w Resistance 3 i się w nim zakochać
- pograć w multiplayerze KZ3 i potwierdzić, to, że w tym sezonie lubię szybką rozgrywkę :)
- wpaść na pomysł pogrania w Call Of Duty Black Ops na... PC.

Jak mi pójdzie? Wkrótce!!

EvE Online leży i kwiczy (zmieniam skille tylko) i narazie nie wiem kiedy będę miał chęć na powrót "into space".

A czas... tego mam najmniej :/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Civilization 5 - Zwycięstwo poprzez dominację