Faction Wars PVP video

Uświadomiłem sobie w niedzielę, że ostatnie wideo z EvE nakręciłem rok temu, gdzie każde podejście do walki było dla mnie mocno niesamowitym przeżyciem i z reguły kończyło się porażką. Zdecydowałem się, że znów ponownie będę nagrywał. O ile będę pamiętać, by w ferworze walki nacisnąć nagrywanie ^_^

Oto efekt - można to nazwać kroniką. Nagrywałem 2/3 starć z jednego dnia, dwa albo trzy logowania się, szybkie walki - solo i w małym gangu. Zaczyna się do porażki ^_^, ale dzień zakończyłem killmailami.


Mam plan by zrobić porządny film z solo-walk (o ile będę pamiętać o nagrywaniu :))

I zestawienie killi 

Fly dangerous!

Komentarze

  1. No no, ciekawe. ;) Aż sam zachęciłeś mnie do spróbowania w powyższą gierkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło