DADS rośnie w siłę!

Po 141h i 29m nadal mam mega wkręt w BF4 i chcę jeszcze! Będąc teraz w delegacji, gdzie nie mam dostępu do giery, to jak gimbus, na YT oglądam  gameplaye z multi ;-)...

Dobra, a na poważnie! DADS się rozrasta. Było nas czterech, teraz jest sześciu (Darek, Ziobro - witamy!), a siódmy (hello, Dew!) pewnie w drodze. Czekamy na Ciebie, Skipper.



Ponad 45h rozegranych plutonem może nie daje super ranku, ale za to jest mega fun i ten moment, gdy kolesie widzą, od jakiego orła dostali wklepy jest najbardziej epicki!

Nadchodzi co prawda Wiedźmin 3, ale jak z Ascheronem postanowiliśmy - gdy będą wieczorne zmagania DADS, to nas nie zabraknie. Poza tym, to jeszcze miesiąc.

A w samym BF4 - w lecie - nowe mapy! Mapa społeczności - to raz, nocne mapy - dwa. Strasznie jestem ciekawy jak to będzie wyglądało - dżungla, wodospady, ruiny świątyni i wioski? Czołgi w okolicznościach Assassin's Creed 4 Black Flag, w to mi graj! :D Bo nocną fabrykę 311 i linię kolejową widziałem dzięki utuberom testujących te mapki dzięki CTE. Nie mogę się doczekać!

Hooah!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło