Bitewniaki: galeria 6 nowych figurek

W weekend "Day of the Dead" strzeliłem te 6 nowych figurek i teraz są już skończone:


I w szczegółach (cyrki miałem z robieniem zdjęć, ale teraz w 90% już jestem zadowolony z rezultatów, choć 3/4 zdjęć było do skasowania ;-)).

Poniżej, granatnik oraz strzelec z Raven:


Tu, eskortują panią ze S.V.E.R:


A tu trochę za dużo światła :(, ale za to elementy scenerii w wersji "prawie skończonej"):


Strzelec(-zka?) ze S.V.E.R. (sceneria budowana głównie w oparciu o spienione PCV, których arkusze są tanie jak barszcz w castoramie, a cięcie i klejenie (SuperGlue) - natychmiastowe):


I najlepsza strona pani strzelczyni ;-)


Strzelec z Valor w kamuflarzu leśnym (taki mam plan - wszystkich Valorów w zieleniach, dorzucę im jeszcze 10tkę Catachanów, bo pasują idealnie):


Notabene, ten koleś miał kiedyś brązową zbroję i hełm, ale głupio wyglądał, więc ujednoliciłem...


...wygląd, tak, aby każdy z Valorczyków miał zbroję w jednym kolorze, a mundury to już różne wersje (wiem, na okularach brakuje ciutek białego by dać "odbicie"):



(poniższe zdjęcie jakoś ominąłem i nie zrobiłem lepszego ;/)


A ten koleś to ciężkozbrojny Raven (mundury Ravenów to styl "zimowy" (szaro-niebieski) i czarny (na siły specjalne)). Wiem, nie wyszedł mi hełm, ale poprawiać już nie będę:




Co w planach? Dokończenie tej czeredy, która była na zdjęciach w różnych stadiach pomalowania (WIP). SVER - mam część zdublowanych figurek, więc dostanie też mundury letnie (konkretnie - brunatno-zielone).

Dalej - czeka kilka figurek do Ravenów (czarni) - jeszcze nie posklejani. No i te 10 figurek Catachanów, którzy są jeszcze w sklepie.

Narazie, wszystko ląduje w mini-wystawce i zdobi ścianę w przedpokoju :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło