Level 3. Stylista Online.

Dotarłem w misjach dalej niż kiedykolwiek. Poziom 3. Daje się ostro we znaki (czyli jest ciężko, ale i treściwie... w kasę :)). Z forów wyczytałem jak zrobić setup statku tak by te ciężkie misje, w których atakują hordy battlecruiserów oraz specjalistyczne krążowniki kończyć szybko i bez strat własnych. Ale o tym za chwilę.

Dobry człowiek posprzątał wczoraj hangary i razem z pajęczynami sprezentował mi to co tam znalazł. Stałem się dzięki temu posiadaczem dużej ilości dron małych, średnich i dużych w tym wersji najbardziej efektywnych, czyli Tech 2. Poza tym stuffu za jak to określił - 500 baniek. "Kasę też chcesz?", a ja: "Dzięki Przemo, ale nie - stałem się już samowystarczalny, nie tak jak kiedyś. W godzinę zarobiłem 20 mln, razem mam już 170."

A pewna dobra kobieta dziś stwierdziła, że ta moja dziunia ma coś z ustami? "O'rly?" pomyślała Ezoko i udała się do stylisty. Najlepszego w systemie Lumierre/Essence.

"Jak ma być?" - zapytał Jean Pierre, fryzjer, stylista i lokalny paser.
"Ma być źle."
"Bardzo?"
"Bardzo."

Inicjacja w pvp wymaga poświęcenia. Najlepiej setki niewolników z Minmatarr, na ołtarzu poświęconym Imperatorowej! Choć może wystarczą zwykłe fajerwerki?

Harbringer to battlecruiser poziomu 2 (nie Tech 2, to poziom w obrębie warstwy Tech 1). Powyżej, setup na "blitzing" misji poziomu 3: microwarp drive, 7 pulse laserów, salvager, medium armour repair oraz dwa aktywne hardenery zbroi (przeciw thermal i kinetic damage). Do tego drony - 10 sztuk Hobgoblinów. Całość sprawia się bardzo dobrze, zjadam npcowe battlecruisery na śniadanie (płacą za głowę 150 tyś ISK), gorzej trochę z ciężkimi krążownikami (270 tyś za łeb) dzięki którym o mało co nie odeszłem w cień. Po godzinie takiego tańca - 20 milionów :)

Fly dangerous!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło