Flash news

Paintball
Było super, było krwawo i było kamikaze. W pierwszej grze, oberwałem headshota i to tak nieszczęśliwie, że jeden z metalowych wywietrzników w moim kapeluszu "US Army Bonnie Hat" wbił mi się w łeb. Schodzę sobie z pola i myślę: "ale mokra ta kulka". Gdy na szybkę, od wewnątrz padła mi duża, rubinowa kropla - wiedziałem już, że to nie kulka. Jak ściągnąłem maskę to się dosłownie zalałem krwią (brew, oczodół, po nosie...). Chłopaki w szoku, ja też, maska cała zakrwawiona. Na szczęście szybko była apteczka, woda utleniona, przestało wreszcie lecieć, a next 10 minutes miałem ostre czyszczenie maski.

Przez całą grę zmagaliśmy się ostro z chłopakami ze Skierniewic (team F.S.Z.A.), ale ostatnia gra była nasza - no, też nie chwaląc się: dzięki mojej brawurowej akcji a'la kamikaze wewnątrz budynku :D Czyli szturm zza rogu na umocnioną pozycję wroga (w liczbie 2 szt.). Ostrzelałem ich zdrowo, wyglebiłem się na stertę cegieł, oni ostrzelali mnie również i mój własny kompan ostrzelał mnie też. Wynik - schodzę ja, 2x unfriendly, a budynek został w rękach naszego teamu!

Motorstorm Apocalypse
Za całe 66 pln przyszła do mnie nówka sztuka z banderolą gra. 3 odsłona szaleńczych wyścigów ofroadowych na PS3. Myślałem, że nic nie przebije genialnego Motorstorm Pacific Rift i grę na 3 pady na raz (ekran podzielony na 4 części), ale okazało się, że w apokalipsie gra się w ten sposób jeszcze obłędniej! By odblokować inne pojazdy pograłem trochę w kampanię (tzw. "festival"). Ku memu zdziwieniu, na końcu każdego rozdziału jest porównanie online z kumplami i tu muszę stwierdzić, że zajmuję 1-2 pozycję (period!), a taki Skipper ma wyniki 10x... wait... 20x gorsze od moich (wg nru w rankingu... 463 pozycja (moja) vs Skippera 13144 (no... c'mon ;)).

Pustkowia Nevady
Druga odskocznia to rpg Fallout:New Vegas. Też za niesamowitą jak na PS3 cenę 68 pln (w sklepie wciąż okupuje półki w cenach 139-199). Fallout jak to Fallout. Długi, mroczny, przygnębiający, wciągający i fajny! Z beznadziejną muzą country w radiu, ale zapowiada się kilkadziesiąt godzin przygody :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło