Smuteczek

SOCOM ledwo ą. W ciągu jednego tygodnia od premiery Modern Warfare 2, z i tak już niskiej średniej graczy online = ok. 9000 liczba ta spadła zaledwie do 2000! Masakrycznie mało, zważywszy, że mowa jest o wszystkich kanałach, z całego świata.

Zapowiadany dodatek "Cold Front" wciąż nie jest na rynku, a błędy jakie trapią grę od dnia premiery (już rok!) wciąż nie są poprawione. Sam się o tym przekonałem, parę razy - gdzie akcje i fragi nie zostały wogóle uwzględnione w statystykach. Smutne, bo jeśli już są - to powinny być i coś pokazywać. Najlepiej realny postęp gracza. Eh...

Tymczasem, MW2 świętuje - pół miliarda zysku w USD po pierwszym tygodniu sprzedaży. Szokujące. Ale to widać. W czwartek, wieczorem, w multi na PS3 zauważyłem ok 220 tysięcy graczy online. Już dzień później liczba ta wzrosła do 318 tysięcy (pograłem 2h i wychodząc z gry widziałem... 358 tysięcy). Masakra. Do tego dodajmy liczbę graczy grających wogóle, ktora zamyka się pewnie grubo ponad 3 mln (nie sprawdzałem dołu leaderboardsów, dość, że ja, mając już rank 10 spadłem z miejsca 2 milionowego, do 2 mln 400 tysięczno-z-kawałkiem).

Czy miliony much mogą się mylić?

Nie wiem jak inni, mi się MW2 podoba coraz bardziej. Wypasiony rozwój gracza, który skupia się nie na odblokowaniu coraz to lepszych spluw, ale na doskonaleniu umiejętności i sprzętu często używanych. I liczba upgradeów jest naprawde imponująca. W samym MP5K odblokowałem wpiew zwiększoną serię, później celownik kolimatorowy. Można użyć jednego upgradeu na raz i z kolei jego dalej rozwijać. Używanie smg to akcja często bardzo szybka, w ciasnych pomieszczeniach. Więcej miałem zwiększonych serii (w sensie skuteczności) niż używań kolimatora. W efekcie, odblokowałem zdolność "akimbo". Nic mi to nie mówiło ;-) a okazało się zdublowaniem broni, i używaniem ich w obu rękach. Double-smg-Neo do dzieła! Oczywiście, przycelowanie w takim układzie jest nie możliwe, a używanie dwóch MP5K nie tak skuteczne, jak mogłoby się wydawać, więc wróciłem do pojedynczej broni i przycelowań. Może odblokuję lepszy celownik - termowizyjny?

W piórka też stroić się można. Nick gracza pojawia się zawsze na swego rodzaju banerze opisującym ostatnio odblokowaną umiejętność lub charakter gracza. Wpierw byłem "gwiazdą". Za zlikwidowanie całego oddziału wroga w meczu "Zdobądź flagę" 6vs6. Potem, poprzez charakter swej gry ("alleluja i do przodu") odblokowałem banner "demon szybkości". A to do momentu, gdy nie zauważyłem, że odblokowały mi się banery z flagami państw. Gdy zobaczyłem polską... banderę (tak! z orłem!) - z dumą przybrałem się w polskie barwy. A co! Całości uzupełnia aktualna ranga.

A jak z trybami gry? Lubię te, zorientowane na osiągnięcie konkretnego celu: "Dominacja" (kontrola 3 punktów na mapie), "Sabotaż" (wysadzenie czegoś). Zdobycie flagi nie kręci mnie tak bardzo. Ciekawym wydaje się "zdobycie sztabu" - nowość na mojej liście, odblokowało się podczas ostatniej sesji. Może dziś sprawdzę (będzie wideo).

A Wy?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Martwa przestrzeń...

Umarła Vita, niech żyje Vita!

Fallout - jak to się zaczęło