Intrygujące Killzone powraca

piątek, stycznia 30, 2015

To nie jest wpis, który mi chodzi po głowie od paru dni (o Killzone), ale stwierdziłem, że dam zajawkę. Bo mam ostatnio zajawkę na KZ - pojawiła się, gdy byłem w delegacji, i w desperacji nawet sięgłem (bo było blisko ;)) po Killzone: Liberation (PSP, ale na Vicie). Pograłem całe półgodziny, i muszę przyznać, że izometryczne Killzone bardzo mi się podoba. Ładnie spolszczone, ładnie się prezentuje na małym ekranie (opening jest fajowy) i.. narazie tyle, bo mnie sen zmorzył ze zmęczenia ;-)

Przechodząc do sedna. Starzy ludzie grają w multiplayery, to wiadomo. W KZ3 też ostro ciorają i to nawet w tak zaskakujących momentach jak... grając rolę główną w serialu House of Cards ^_^

Frank lubi pograć, by rozładować stres
Maciek, to z dedykacją dla Ciebie :) (miałem to info opublikować rok temu, ale jakoś mi zeszło).

i to w multi Killzone 3! 
To nie będzie zbytnim spoilerem, ale polecam zobaczyć minę Franka, gdy my Secret Service (dla dobra Bezpieczeństwa Narodowego) odciął internet, i pan wiceprezydent nie mógł poszpilać w co-opa God Of War 3.

No, a niżej podpisany czterdziestolatek uświadomił sobie, że serii, która mu najbardziej ryje beret swoim klimatem, tak naprawdę w multi poświęcił tyle co kot napłakał! A Shadow Fallowi to już wogóle (wszystko przez battla!). I nawet skasował z konsoli (choć uległo to naprawie - wczoraj). Wczoraj, uczyłem się znów grać w KZS, mozolnie przechodząc przez kampanię, rozdział 7.

Ale ostrzę sobie zęby na multiplayer (jak wrócę z dechy, bo urlop) tym bardziej, że w KZS od jakiegoś czasu jest kampania multiplayerowa "New Directives", która opowiada dalszą część historii. Był właśnie rozdział "The Aftermath":



i nadchodzi kolejna część "The Informant".

No i jeszcze, w czasie, gdy mnie nie było, pojawiły się nowe mapy do multiplayera, i to za darmo!

A wpis, który mi chodzi po głowie, będzie później!

Mogą Cię zainteresować...

4 komentarze

  1. Zgadza się ! Nie ma czegoś takiego jak "za stary na granie"

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj, sprawdzałem jak znów odbieram KZS multi. Jest mega! Nowe mapy rządzą, a ogólnie, k/d = 14/18 więc nie jest źle ;-)Next time po powrocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja grałem w KZ na PS3 i szczerze powiem że efekty zajebiste.
    Gra wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Killzone Shadowfall wymiata jeszcze bardziej, szczególnie w multi! I miły prezent od Guerilla Games w postaci darmowych mapek do multiplayera - IMHO, są one lepsze i ciekawsze niż oryginały (ale tęsknię za Blood Gracht (KZ2) i Dżunglą (KZ3) - mam nadzieję znaleźć w KZS też takie najbardziej wypaśne).

    OdpowiedzUsuń